page_banner

nutizie

Cumu distinguishà a pittura anti-corrosione a base d'acqua è a pittura anti-ruggina à l'acqua

Da u nome, pudemu sapè chì a diffarenza trà i dui hè principalmente per prevene a corrosione è impedisce a ruggine.Tramindui anu roli diffirenti è anu vantaghji diffirenti.Avà tutti i paesi rispundenu attivamente à a pulitica di l'oliu à l'acqua, chì permette à i rivestimenti industriali à l'acqua di avè più spaziu per u sviluppu, è i rivestimenti industriali à l'acqua seranu ancu una tendenza di sviluppu inevitabbile in u mercatu di rivestimenti.

Pittura anticorrosione a base d'acqua VS pittura antiruggine a base d'acqua:

1. A funzione principale di pittura anti-ruggina hè di prutezzione di a superficia metallica da a corrosione da l'atmosfera è l'acqua di mare.Pò esse divisu in duie categurie: pittura antiruggina fisica è pittura antiruggina chimica.L'anzianu s'appoghja nantu à l'usu propiu di pigmenti è vernici per furmà un film di pittura densu per prevene l'intrusione di sustanzi corrosivi, cum'è u ferru rossu, u polu d'aluminiu, u grafite anti-ruggine, etc.;L'ultimi s'appoghjanu nantu à l'inhibizione di a ruggine chimica di i pigmenti antiruggini, cum'è Hongdan, pittura antiruggina di zincu giallu, etc. Hè adupratu per a prevenzione di a ruggine di metalli cum'è ponti, navi è tubi.

2. U pigmentu anti-ruggini di u pittura anti-ruggini hè un fattore impurtante per impediscenu u pruduttu da arruggini.U pigmentu fisicu antirugginu hè un tipu di pigmentu cù una stabilità chimica relativamente bona.Dipende ancu da e so proprie proprietà chimiche, proprietà fisiche, texture dura è particelle fini, riempimentu eccellente, migliurà a densità di a film di pittura, riduce a permeabilità di a film di pittura è ghjucà un rolu in a prevenzione di a ruggine.L'ossidu di ferru rossu hè una tale sustanza.A resistenza à a ruggine di u polu d'aluminiu di metallu hè duvuta à a struttura squamosa di u polu d'aluminiu, chì forma un film di pittura strettu è hà una forte capacità di riflette a luce ultravioletta, chì pò migliurà a capacità anti-aging di a film di pittura.

3. U vernice anti-corrosione cumunimenti utilizata in l'industria industriale hè un tipu di pittura relativamente cumuni, chì hè utilizatu per a superficia di l'ughjettu per ùn corrode.A pittura anti-corrosione hè largamente usata, principarmenti utilizata in l'aviazione, a custruzzione navale, l'industria chimica, l'oleodudu, a struttura d'acciaio, u ponte, a piattaforma di pozzu di mattoni d'oliu è altri campi.A pittura pò esse usata in cundizioni duri è hà una bona durabilità è resistenza à u clima.Pò esse usatu per 10 anni o più di 15 anni in cundizioni duri cum'è l'oceanu è a terra, ancu in l'acidu, l'alkali, u salinu è i media solventi.È in certi cundizioni di temperatura, pò ancu esse usatu per più di 5 anni.

4. U vernice anti-corrusione ùn pò esse usata cù rust quandu in usu.A superficia metallica deve esse pulita prima, è poi dipinta nantu à a superficia metallica.

Per mezu di l'intruduzioni è u paraguni sopra, duvete avè una megliu cunniscenza di a pittura anti-corrosione à l'acqua è a pittura anti-ruggina à l'acqua, è pudete fà scelte più mirate quandu sceglite i prudutti in u futuru.


Tempu di post: 19-10-2022