page_banner

nutizie

In l'estate calda, l'isolamentu termale à l'acqua WINDELLTREE è a pittura anticorrosione hè a vostra megliu scelta!

L'estate calda vene cum'è prumessu.In certi spazii, l'alta temperatura hà cuntinuatu per ghjorni, è a temperatura esterna hà righjuntu sopra à 36 ° C.Certi edifizii, fabbriche, cuntenituri è altri strati esterni uninsulated facenu a temperatura interna cum'è ancu l'esterno, pruvucannu u corpu umanu ùn importa ciò chì a temperatura hè.Pò esse ancu assai incòmode à l'internu è à l'esternu;Ancu l'installazione di un climatizzatore in l'internu pò risolve questi prublemi stuffy, micca tutte e stanze ponu esse equipate di climatizzatori, per quessa hè una bona idea di applicà una pintura d'insulazione termale à a superficia esterna.

A pittura acrilica termoisolante è anticorrosiva a base d'acqua di WINDELLTREE hè preparata aghjunghjendu l'emulsione acrilica acrilica a base d'acqua cum'è materiale di base formante di film, aghjunghjendu pigmenti antiruggini, pigmenti resistenti à l'intemperie, polvere di zirconiu termoisolante è altri materiali. .Pigmenti anti-ruggini cù un altu cuntenutu di metalli pisanti cum'è u cromu è u piombu ùn sò micca aghjuntu.

Stu pruduttu hà un bonu insulamentu termicu è un effettu di prutezzione di u sole, una longa vita di serviziu, è pò ottene l'effettu di rinfrescante ideale.In vista di e caratteristiche di l'alta temperatura, a nebbia è a polvera, a corrosione seria di a pioggia di l'acidu atmosfericu, è i raghji ultravioleti elevati, l'insulazione termale acrilica à l'acqua è a pittura anti-corrosione hè stata ricercata è lanciata.Hè adattatu per i prudutti di metalli, cum'è i tanki di almacenamentu di l'oliu chimicu, l'attellu di metalli, i vagoni di locomotive, i tubi di metallu è altri prudutti di metalli chì anu esigenze d'insulazione termale è elevate esigenze anti-corrosione.

Prestazione di u produttu:

①Hè una eccellente resistenza à u clima, resistenza UV è funzione autopulizia;

②Eccellente prestazione di riflessione di luce visibile vicinu à l'infrarouge è visibile, quandu s'utilice inseme cù un primer d'insulazione termale, pò furnisce un eccellente effettu d'insulazione termale;

③Eccellente resistenza à l'acidu, resistenza à l'acqua salata è resistenza à i spruzzi sali, cù larga applicabilità;

④Bon effettu d'isolamentu termale, custruzzione faciule, è pò ottene un effettu di rinfrescante di 10 ° C.

Descrizzione di custruzzione:

Trattamentu di a superficia: U rendiment di a pittura hè generalmente proporzionale à u gradu di trattamentu di a superficia.Quandu u pittura nantu à a pittura currispondente, a superficia deve esse pulita è secca, senza impurità cum'è oliu è polvera.

Deve esse agitatu uniformemente prima di a custruzzione.Se a viscosità hè troppu grande, pò esse diluted with clean water to the construction viscosity.Per assicurà a qualità di a film di pittura, ricumandemu chì a quantità d'acqua aghjuntu hè 0% -5% di u pesu di pittura originale.

A custruzzione multi-pass hè aduttatu, è u revestimentu sussegwente deve esse realizatu dopu chì a superficia di a film di pittura precedente hè secca.

L'umidità relativa hè menu di 85%, è a temperatura di a superficia di a custruzzione hè più grande di 10 ° C è 3 ° C più altu di a temperatura di u puntu di rugiada.

A pioggia, a neve è u clima ùn ponu micca esse usatu fora.Se a custruzzione hè digià stata realizata, a film di pittura pò esse prutetta coprendu cù una tarpaulin.


Tempu di post: 19-10-2022