page_banner

nutizie

Pigliate una cunniscenza prufonda di pittura industriale à l'acqua

Cù a pressione di e pulitiche di prutezzione di l'ambiente, a cuscenza di e persone di a prutezzione di l'ambiente hè stata migliurata continuamente;In particulare, e pruvince è e cità in tuttu u paese anu publicatu standard di limiti di emissioni di VOC;A rimpiazzà a pittura cù pittura à l'acqua pò riduce in modu efficace u cuntenutu di VOC in l'atmosfera, migliurà cusì u clima di nebbia, pittura à l'acqua, etc. U sviluppu di vernici ecologiche hà purtatu opportunità.I pitture industriali cuntenenu u 70% di u cunsumu di pittura annu.Per quessa, a prumuzione di vernici à l'acqua hè ancu a direzzione mainstream di l'industria di pittura.

Introduzione di pittura industriale à l'acqua:

A pittura industriale basata à l'acqua hè principalmente fatta d'acqua cum'è diluente, chì hè un novu tipu di pittura antiruggina è anti-corrosione ecologica chì hè sfarente di pittura industriale à base d'oliu.A gamma di applicazioni di pittura industriale basata in acqua hè estremamente larga, è pò esse vistu in ogni locu in ponti, strutture d'acciaio, navi, elettromeccanica, azzaru, etc. Per via di u so risparmiu d'energia è a prutezzione di l'ambiente, ùn pruvucarà micca dannu è inquinamentu. u corpu umanu è l'ambiente, è hè assai populari trà l'utilizatori.

Classificazione di pitture industriali à l'acqua:

I variità cumuni in u mercatu di vernici industriali à l'acqua includenu vernice acrilica antiruggine, vernice antiruggine alchidica, pittura epossidica antiruggine, vernice di cottura amino, ecc. frames, pipelines, ponti autostradali, rimorchi è altri campi;Da u prucessu di custruzzione, ci sò dip coating, spraying (cumpresi spraying elettrostaticu), brushing, etc.

U rendiment di pittura industriale à l'acqua:

(1) Prutezzione di l'ambiente: pocu odore è bassa contaminazione, nisuna sustanzia tossica è dannosa sò prodotte prima è dopu a custruzzione, chì veramente ottene una prutezzione ambientale verde.

(2) Sicurezza: micca infiammabile è micca splusivu, faciule da trasportà.

(3) L'attrezzi di rivestimentu ponu esse puliti cù l'acqua di u rubinettu, chì riduce assai u cunsumu di solventi di pulizia è riduce in modu efficace i danni à u persunale di custruzzione.

(4) Hè faciule d'asciugà è hà una forte aderenza di u revestimentu, chì migliurà l'efficienza di u travagliu è riduce i costi di u travagliu.

(5) Una larga gamma di applicazioni: automobili, navi, griglie, fabricazioni di machini, cuntenituri, ferrovie, ponti, pale di energia eolica, strutture siderurgiche è altre industrie.

A funzione di primer è topcoat:

Dopu chì u primer hè appiicatu, a resina di prima nano-scala penetrerà rapidamente in una certa prufundità longu i micropori di u sustrato.Dopu à l'asciugatura, a resina sigillarà u sustrato, chì hè soprattuttu criticu per a prevenzione di a ruggine;u revestimentu mediu ghjoca principarmenti u rolu di transizione è cresce u grossu di a film di pittura.funzione;U topcoat hè principalmente usatu per ottene l'effettu finale di u revestimentu, cumpresa a lucidatura, a sensazione, a prutezzione, etc., è infine forma a struttura finale di u revestimentu inseme cù u revestimentu originale.

Note di custruzzione:

(1) Hè strettamente pruibitu di cuntattu cù sustanzi oleosi.Agite bè prima di l'usu.Pò esse diluitu in modu adattatu cù l'acqua di l'acqua secondu i bisogni attuali, ma in generale aghjunghje 0-10% acqua hè u megliu.

(2) A spazzola, u roller coating, spray coating è dip coating sò tutti accettabili, è a temperatura minima di custruzzione pò esse ≥0℃.

(3) Prima di a custruzzione, l'oliu di a superficia, i detriti di sabbia è a ruggine flottante solta deve esse eliminata.

(4) Temperature di almacenamento ≥0℃, guardate in un locu frescu è seccu, prevene a congelazione è l'esposizione à u sole.

(5) In u malu tempu, cum'è a pioggia è a neve, a custruzzione ùn pò esse fatta fora.Se a custruzzione hè stata realizata, a film di pittura pò esse prutetta coprendu cù una tarpaulin.


Tempu di post: 19-10-2022